martes, octubre 14, 2008

“Miña filla”, nace Martina


Nace Martina, no hospital máis moderno de Barcelona, mirando a cidade dende arriba, ollando ao mar, nun día de sol, entre o verán e o outono, baixo a tutela do Dr. Sostoa. Esta caldelá de Barcelona nace a carón dunha gran estrada, como símbolo dun futuro movido. Celebramos a súa chegada, Mariña máis, quere levala a escola e mostrar a súa primiña en público.

Os seus pais elexiron facer o niño no bosque, a carón da cidade e xa está eiquí a primeira cativa. O sentimento máis profundo do pai, dende o outro lado do cristal, sae en galego… “miña filla”. Identidade, nun futuro neboento… por si acaso, eu digolle que anote o número que leva o seu berce. A colectividade de galegos asentada nun bosque perto da capital ampliase con esta moziña que chega en plena crisis, co seu pan centeo debaixo do brazo.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Martina. Bienvenida. Un beso para los padres

Jaime

Anónimo dijo...

Xa coñecía a nova da chegada de Martina pero aproveito esta oportunidade para mandarlle un biquiño e a seus papás mil parabéns.

Anónimo dijo...

Muchas gracias.

Todavía estamos ensimismados con la llegada de Martina. Adaptándonos a una nueva forma de vivir... y de dormir. ¡Es preciosa!

Besos de Martina para sus amigos caldelaos Alicia y Duarte y para sus primos Jacobo, Ana, Antón y Mariña que le han transmitido tanto cariño a lo largo de los 9 meses de espera.

Ruth

Anónimo dijo...

miña filla..miña casa..miño libro..miño conto..