sábado, noviembre 11, 2006

Vivir entre dous mundos

4 comentarios:

Anónimo dijo...

bautista no sé que pasa pero no me carga el video ¿le ocurre a alguine más?

Bautista Sotelo dijo...

Dende o meu ordenador non teño nengún problema.

Intenta pinchar en play e logo no logotipo de Youtube, que aparece na parte inferior dereita e dalí vas á páxina de You tube, onde se activa o video. Si tamén tes problemas, entón, penso eu, é do teu ordenador.

Para poder publicar o microdocumental (9 minutos) en Youtube é necesario baixar moito a súa calidade polo que da unha lixeira sensación borrosa.

Anónimo dijo...

eu vexoo sin problemas

por certo, qué boa a comparanza do cambio de vida dún neno na Mazá e na Galiza

do concreto (formigón) ó monte
de que non te perdan de vista a "volve cando teñas fame"

qué envexa non?

Anónimo dijo...

Bautista nos ha mostrado dos perfectos ejemplos: Modesta, primera generación de emigrantes y Debby 2ª.