domingo, marzo 23, 2008

“O farruco” creia estar no lado dos seus.

O Francisco, que veu hai anos de Villardá para a casa dos “Chiquitos”, na Airexa, Mazaira, forma parte da tertulia que se fai na pedra que hai no frente da casa dos "Bilbirichos". A pedra que o meu abó trouxo dos vales da ribeira tirada por tres xogos de bois, para apuntalar ese lado da casa. Alí, os veciños da Airexa falan de todo o que lles peta, falan das súas vidas e entéranse das últimas novas. Sempre é ben vido calquera que teña algo que contar. Fai uns seis anos Francisco falábanos da guerra civil, da guerra entre irmáns, de treguas…da espera para ser licenciado.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Bautista.
El video que has colgado no se puede ver: "is no longer available"

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the DVD e CD, I hope you enjoy. The address is http://dvd-e-cd.blogspot.com. A hug.

Anónimo dijo...

hola Bautista alguen me comentou que estabas buscando fotos antigas feitas por teu pai eu teño varias de feito o meu pai e sae a dereita na foto dos cabalos(antonio de alende) que tes nos carteis.Xa me porei en contacto contigo.

Bautista Sotelo dijo...

Hola Sonia, gracias por porte en contacto conmigo. Teño algunhas fotos nas que está o teu pai: A dos cabalos, a dos mozos no sagrado e penso que algunha máis. Iste é o meu correo: bssotelo@mac.com. O mellor tes posibilidade de enviarme algunha scaneada ou senon, se che parece, poñome en contacto contigo cando vaya polo Castro.Moi agradecido.